19 januari 2016

Do things that makes you happy...







Hej på er!


Hela veckan har jag rensat i röran både i garderober, 
hall och linneskåp och fy fasen så skönt! 
massor med ny plats i skåpen och 
allt känns plötsligt mycket 
roligare och lättare.


Att städa i sig är tråkigt men det gör mig så glad 


Lite ommöbleringar har jag också gjort och det fina 
portfoliot från Lovewarriors som
 Jens gav mig i julklapp har kommit upp. 




Lovewarriors moodboard portfolio 
köptes på Sisters i Luleå, ljusstake Madam Stolz, Kaffekoppar Rif Design, kruka HouseDoctor, stolar från Jotex, noshörning Blomsterlandet, matta Ellos



Innan möbleringen hade jag ju så här 
och det är möjligt att det blir så snart igen men , 
omväxling förnöjer :)




Nya kuddar med vackra snäckor i hörnen matchar perfekt i stil
 med bilderna på väggen och mycket av min stil i övrigt.





Har fyllt på garderoben lite också.. massor med fynd från Sisters. 
Perfekt nu när jag rensat så mycket att hitta kläder på rean.
 Såå dåliga bilder ... så mörkt så det knappt går att fota med min mobil. 
Sugen på en ny :) Kameran kommer alltmer sällan fram.





Nagellack i färgen chinchilly från Essie






Avslutar med veckans bukett såm består av tulpaner såklart 
eftersom att det var tulpanens dag igår.





Ha en toppenfin lördagkväll vänner




2 kommentarer:

  1. Älskar Love Warriors! Skulle också vilja ha de bilderna du har där. Får nog fundera på var bara... :)

    SvaraRadera
  2. Hej allihopa,
    Jag heter Herr, Rugare Sim. Jag bor i Holland och jag är en lycklig man idag? och jag sa till mig själv att alla långivare som räddar mig och min familj från vår dåliga situation, jag kommer att hänvisa alla personer som letar efter lån till honom, han gav mig lycka till min och min familj, jag var i behov av ett lån på € 300.000,00 för att starta mitt liv hela tiden när jag är en ensamstående far med 2 barn träffade jag denna ärliga och Allah fruktade man lån långivare som hjälper mig med ett lån på € 300.000,00, han är en Allah fruktade man, om du är i behov av lån och du kommer att betala tillbaka lånet, vänligen kontakta honom berätta för honom att (Herr, Rugare Sim) hänvisar dig till honom. Kontakta Mr, Mohamed Careen via e-post: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    LÅN Ansökningsinformation FORM
    Förnamn......
    Mellannamn.....
    2) Kön: .........
    3) Lånebelopp som behövs: .........
    4) Lånetid: .........
    5) Land: .........
    6) Hemadress: .........
    7) Mobilnummer: .........
    8) E-postadress ..........
    9) Månadsinkomst: .....................
    10) Yrke: ...........................
    11) Vilken webbplats gjorde du här om .....................
    Tack och hälsningar.
    E-post arabloanfirmserves@gmail.com

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!