28 mars 2013

Gul och glad Påsk...


 Jag brukar i princip aldrig ha gult någonstans men några gula påskliljor nu till Påsk tycker jag är sååå fint! De gör mig så himla glad! Igår köpte jag årets första penseér! Små, lila och söta som bara den.. och de kommer också få pryda bordet i påsk. Ska fota lite sen när jag får tid...Har ju i ett svagt ögonblick lovat Albin och Isabel att vi ska hinna pyssla lite.


Ikväll blir det jobb men efter det blir det lite påskledigt minsann, någon har visst tagit ledigt i några dagar;)


På morgonen blev jag och Isabel bjudna på världens mysigaste påskfrukost hemma hos Jane och vi har precis kommit hem...


Har massor att fixa här hemma innan jobbet så 
nu måste jag sätta fart... 


Vi ses i morgon!








Jenny

3 kommentarer:

  1. Påskliljor är påsk. Så enkelt är det. Även här lyser annars gult med sin frånvaro :)

    Önskar dig den bästa påsken!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Brukar inte ha gult till påsk men i år dukade jag med gult o svart, blev riktigt fint. Önskar dig en glad påsk innan jag kikar vidare här inne. Kramisar Tina

    SvaraRadera

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!