24 oktober 2012

Bland barr, grenar och glögg...

Ni som följer mig på Instagram har nog inte missat att jag hade en fantastiskt mysig kväll med tjejgänget igår. Vi tillverkade kransar och annat fint och köket var fullt i barr, blad, kottar, rönnbär grenar och annat fint från skogen...ååå vad härligt det luktade i hela huset och det var klart värt att vara inomhus. Hade först tänkt att vi skulle vara ute pga allt som skräpar men det var ju ingen match att stöka undan när man är några stycken:) Vi kom fram till att det är mycket roligare att dammsuga hos andra än att göra det hemma.
 
 
(Foto via instagram @fruengberg) 
 
Nu skulle jag bara haft en vacker dörr att hänga den på. Har ju redan en krans på ytterdörren här hemma så jag får nog ha den inne istället:)Kan man det tro?
 
 
 
 
 
 
Ha en trevlig kväll!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ligt tack för att just DU tagit dig tid att lämna en hälsning hos mig.
Om du har en fråga försöker jag svara på den i kommentarsfältet.
Välkommen tillbaka! ♥




Hjärtligt Tack för besöket och välkommen åter!